Site Haritası  İletişim  RSS

iran güzelleri iran-guzelleri

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Her Pozisyonda Sikildim
Okuldan cikmis eve giderken arkadaslar caya cagir evlerine giitik kimse yoktu alti kisiydik cay ictik basim donmeye basladi yuruyus yapalim acilirsin
492
YAZIN TAtili-1
Okullar yeni kapanmıştı. komşu kızı ayten benden 4 yaş küçüktü. evlerimiz yan yana olduğu devamlı beraberdir. bir gün annesi pazara gidecekti. bende b
284
Türkiye`ye Izne Gelmiştik
Bem Cem. 21 yaşlarında Londra`da yaşayan bir biseksüelim. Ağustos ayıydı. Türkiye`ye izine gitmiştik. Köyümüz Yoncalı`da tabaiatın inanılmaz güzellikl
219
Oysa Patronumda Istiyordu
Oysa Patronumda İstiyordu Selam bu sitenin güzel dostları. Adım Ayhan,32 yaşında, mutlu bir evliliği olan biriyim. Ama haksız yere işten atılmamla hu
234
Teyzem Annem Ve Ben
Slm ben teyzeme aşık birisiyim.oldum olası onu istiyorum :D ve direkmen hikayeme geçmek istiyorum benim adım burak bir tatil günü pazardı galiba yine
317
Sevda Ve Feride
O gün eve erken geldim.....ev arkadaşlarımın evde olmaları lazımdı..içeri baktım sevdanın odasında ışık vardı.... feride henüz gelmemişti... içeri gir
272
Çılgın Komşum Aynur Hanım
Çılgın Komşum Aynur Hanım Merhaba ben 18 yaşında ist da oturuyorum birgün okul dan geldikten sonra komşumuz aynur hanımlar bize geldi benim de o
738
Eskisehir Treni
Eskişehir Treni... Ben Eskişehir`de yaşayan, 24 yaşında, kumral ve yakışıklı biriyim. Fakat sık sık İstanbul`a seyahat ederim. Bunu da genellikle
459
Haticenin Coraplari
Hatice`nin Çorapları Merhaba ben istanbul bakırkoyden ozgur. Size anlatacagım olay 2002 nin yaz tatilinden başımdan gecti. Hatice fizikli götü memele
530
AÖF Li ELİF
Sizlerle yaklaşık iki ay önce yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum, Birgün işim gereği nöbeten çıktım arabamla eve giderken kaldırımda giden bir b
633
Baba Tokadı
Merhabalar. Adım Şebnem 17 yaşındayım. Annemle babam ben 5 yaşındayken ayrıldılar. Uzun süren davalardan sonra mahkeme abimi anneme, beni de babamın
1133
Baldızımın Tadi
Bu sene başımdan geçen bir olayı anlatacağım.istanbulda yaşayab baldızımmemlekte tatile gelmişti.üç senedir gelmiyordu.bacanak pek sevmezdi köyü geneg
296
BAHÇİVANIN KIZI
|Selam ben Balıkesir den Cem. Size güzel bir hikaye anlatacağım.Bizim ev 4 katlıdır.En alt katta bahcıvan oturur.Bahcıvanın kızı cillop gibidir.Şehrin
345
Teyzemin Oğlu Berk
Nasıl başlayalım bilmiyorum ama isimler değişik olaylar aynı. Ben bile yazarken hayret ediyorum hayatın neresindeyim diye. Berk benim teyze oğlumdur a
462
KENDi KAsINDI
KENDİ KAŞINDI Ben 17 yaşında kumral bir gencim bu hikaye 1 hafta önce başımdan geçti.Bir zamanlar ona olan aşkımı kötüye kullandıgı için ona bunu yap
422
NİŞANLIM ENİŞTESİNE VERMİŞ
Nişanlımın şehir dışına ailesinin yanına gittiği günün akşamı birgün önce onda kaaln eşyalarımı almaya evine gittim.Kapıyı ev arkadaşı kuzeni açtı.Bir
723
Güzel Annem
Merhaba, şu anda ben 18 yaşındayım gerçeği söylemek gerekirse çokda yakışıklı bir erkeğim. Babam bundan 5 sene önce öldü, anlatacağım hikaye bundan 2
898
Ben Orospuyum
Merhaba ben merve tamıtamına orospuyum ankarada yalnız yaşıyorum amcamları ziyarete gittim içeri girdiğimde sadece amcam vardı yengem yoktu amcamı ko
1062
Egemen`in Kıllı Deliği
benim adım kadir 18 yaşındayım kendimi övmek gibi olmasın çoktayakışıklıyım bundan birkaç hafta önce ben ve arkadaşım fatih geziyorduk yoldaegemen ark
403
Amcamın Kızı
Ben bir sahil kentinde yasiyorum. amcamlarla evimiz duvar duvara ve amcamin 19 yasinda sex ilahi bir kizi var. birgün denize yuzmeye gittik amcamlar d